Dieta Na Hubnutí .cz -> Proteinová dieta

Proteinová dieta – vzorový jídelníček:

Snídaně:
150g drůbeží šunky (do 4 % tuku) nebo 2 vejce na tvrdo
Tmavý toastový chléb – 1 plátek
Margarín
1 rajče

Dopolední svačina:
Proteinová tyčinka nebo sklenice mléka

Oběd:
200g libového masa ve formě steaku
Pouze 50g přílohy (běžné porce bývají 100-150g)
Zeleninová obloha

Odpolední svačina:
Fazole nebo sojové boby

Večeře:
Zeleninový salát s kuřecími kousky nebo tuňákem

Bílkoviny v tomto jídelníčku by měly být kolem 100 – 110 g, zvýšení proteinů vyžaduje zvýšený pitný režim a zvýšený příjem vápníku. Proteinová dieta má také příznivý vliv na metabolismus.

U proteinové diety není nutné příliš sledovat kalorie v potravinách. I když bílkoviny kalorie obsahují, tělo je nevyužije naplno, pouze cca ze 70 %. Proto bystě měli konzumovat bílkoviny ve zvýšené míře.

Proč někteří lidé nezhubnou, i když pravidelně cvičí a hlídají si kalorie?

Nadváha je totiž zdravotní problém jako každý jiný – a jediné jisté řešení na zdravotní problém je navštívit specialistu, který Vám může poskytnout individuální a profesionální pomoc.

Pokud by se lidé s angínou léčili pomocí obecných rad z časopisu, také by se jich moc nevyléčilo.

Jak probíhá hubnutí s pomocí specialisty a proč bývá často úspěšnější? Klikněte na ikonu níže a dozvíte se: